Thank you to everyone for your replies. I especially appreciated "ricky"s response. It is fair, well balanced and he sounds like a TO that can be trusted. Tourism is a real business, involves real work and everyone working in the industry deserves a livelihood - especially those that work to exceed expectations.
We have taken our fair share of wine tours before too, but none in Tuscany. We enjoy variety in wines and experiences. While I am not sure how Antinori would enjoy being compared to Gallo, the "polished", "industrial", "hyped" (pick your favorite adjective) aspect is not lost on me - "overpriced" is in the eye of the beholder.
Our plan is to have one "authentic", "small", "real" (pick your favorite adjective) Tuscan winery experience and Antinori later in the day and am trusting the limo company to pick that one. No further help needed, but I want to reiterate my appreciation to everyone to understand local practices.
••••
Grazie a tutti per le vostre risposte. Ho particolarmente apprezzato la risposta di "ricky". È giusto, ben bilanciato e suona come un TO di cui ti puoi fidare. Il turismo è un vero business, comporta un vero lavoro e tutti coloro che lavorano nel settore meritano un sostentamento, specialmente quelli che lavorano per superare le aspettative.
Abbiamo già preso la nostra giusta quota di tour del vino, ma nessuno in Toscana. Ci piace la varietà di vini ed esperienze. Anche se non sono sicuro di come Antinori vorrebbe essere paragonato a Gallo, l'aspetto "raffinato", "industriale", "promosso" (scegli il tuo aggettivo preferito) non mi sfugge: "troppo caro" è nell'occhio del spettatore.
Il nostro piano è quello di vivere un'esperienza enologica toscana "autentica", "piccola", "reale" (scegli il tuo aggettivo preferito) e Antinori nel corso della giornata e confido che la compagnia di limousine scelga quella. Non è necessario ulteriore aiuto, ma voglio ribadire il mio apprezzamento a tutti per aver compreso la pratica locale.